• Lorem ipsum
FAQ
Meest gestelde vragen
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten kun je terug 
vinden in jouw winkelwagen.

Is jouw betaling mislukt of geweigerd?

IDeal

Heeft u betaald met IDeal en weet u niet of dit gelukt is? U krijgt altijd een mailtje van Pay.nl ( die onze betalingen regelt) waarin staat of uw betaling is gelukt/ mislukt. U kunt hierover ook altijd even contact opnemen met ons.

Als de betaling mislukt is kunnen wij je een nieuwe link sturen waarmee je kunt betalen.

Creditcard

Sommige Creditcard betalingen worden helaas afgekeurd om diverse redenen, hier hebben wij geen inzage in, wil je deze bestelling toch ontvangen dan kun je altijd via een andere betaaloptie betalen. Wij kunnen je hiervoor een link sturen om opnieuw te betalen.

Afterpay

Is jouw Afterpay betaling niet geaccepteerd? Dan kun je het beste even contact op nemen met Afterpay, deze kunnen nakijken waarom de betaling niet is geaccepteerd.

Je kunt natuurlijk ook altijd met een andere betaaloptie betalen.

Terugbetalingen

Wij betalen je binnen 5 dagen terug nadat we de bestelling retour hebben ontvangen.

Heb je met IDeal of overschijving betaald? Dan wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je heeft betaald.

Heb je met Afterpay betaald? Dan passen wij de rekening bij Afterpay aan.

Heb je met creditcard betaald? Dan vragen wij jouw bankrekeningnummer om het geld terug te storten.

Bestelling plaatsen

Wil je een bestelling plaatsen bij ons dat kan natuurlijk altijd.

Stap 1:

Zoek een product dat je wilt kopen, selecteer de kleur en maat van dit product en druk op bestellen, hierdoor komt het artikel in je winkelwagentje. Je kunt nu verder gaan met winkelen of gaan afrekenen.

Stap 2: Klik rechtsboven op het winkelwagentje ( Dit is het winkelwagen tekentje rechtsboven) Kijk of de juiste producten in het winkelwagentje zitten en klik op afrekenen.

Stap 3: U kunt nu kiezen uit 3 opties:

1: inloggen 2: een account aanmaken 3: afrekenen zonder account.

Hierna klikt u op verder en vult u al uw gegevens in, selecteer uw bezorgmethode en een betaalwijze. Controleer al uw gegevens altijd even.

Komt er alsnog niet uit, wij helpen u graag verder of kunnen uw bestelling ook via de Telefoon / Chat of email opnemen. https://www.onderjurk-online.nl/contact

Bestelling wijzigen of annuleren

Wil je de bestelling annuleren of wijzigen, dit kan natuurlijk altijd.

Neem dan even contact met ons op via de email , chat of telefoon: https://www.onderjurk-online.nl/contact

Ik wil mijn bestelling ruilen of retourneren

Is je bestelling niet naar de zin? Dan kun je jouw bestelling retourneren met het bijgeleverde PostNL label, de kosten hiervoor zijn  gratis en voor Belgische klanten €4,95 BE (de kosten hiervan worden achteraf verrekend). Wil je een bestelling ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren en je nieuwe bestelling via de webshop plaatsen. Je pakketje kun je via een Postnl punt retourneren, bewaar je retourbewijs dan goed. Een PostNL punt kun je zoeken via: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

Zodat wij weten van wie de retournering is, kun je jouw pakbon mee retour sturen en hierop vermelden wat er geretourneerd wordt en waarom :)

Wanneer je hulp nodig hebt, neem dan even contact op via de chat, telefoon of mail.

Als de volledige bestelling geretourneerd wordt, wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten die je hebt betaald bij het heen sturen binnen een paar dagen teruggestort.

Heb je een verkeerd of fout product ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt het product dan gratis retourneren.

Voor meer informatie kun je contact met  ons opnemen.

Mijn product is vies of kapot

Is er iets mis met het artikel dat we hebben geleverd? Of is het product al snel kapot, neem even contact met ons op: https://www.onderjurk-online.nl/contact en stuur ook meteen een foto van het product dat niet goed is, dan zorgen wij dat dit wordt opgelost..

Zakelijke bestellingen / grotere aantallen

Wil je een grotere bestelling plaatsen? Hier helpen wij je natuurlijk graag mee. Voor kortingen op grotere aantallen kun je contact met ons opnemen: https://www.onderjurk-online.nl/contact of via de chat. Dan maken wij een offerte voor jou.

Voor de zakelijke klanten kunnen wij ook een offerte maken met BTW.

Bezorgopties

Wij verzenden met PostNL en hebben hierbij verschillende bezorgmogelijkheden.

Je kunt kiezen voor het verzenden naar je huis adres of een van de 2000 PostNL punten.

Voor €0,95 extra leveren wij ook in de avond.

Wil je het op zondag laten bezorgen(+ €5,00) of via expressbezorging voor 12:00 uur bezorgd (+ €10,00) neem dan even contact met ons op: https://www.onderjurk-online.nl/contact of via de chat.

Je kunt jouw bestelling ook altijd in ons magazijn (Elsendorp), dit is natuurlijk gratis.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Neem even contact met ons op, dan lossen we dit z.s.m. op: 0492-32408 of [email protected]
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, terwijl deze volgens (PostNL) Track & Trace is afgeleverd

Als Track en Trace aangeeft dat jouw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd.

Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor je in ontvangst hebben genomen

Is niet niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een artikel zoeken?

Je kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via het invulveld rechtsboven in de website.
Tevens kun je ook direct naar de zoekpagina gaan.

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

De levertijd is gemiddeld 1 dag. Na de bestelling ontvang je persoonlijk bericht van ons met de actuele levertijd.

Voor 17:00 besteld: dan sturen wij de bestelling dezelfde dag nog naar jou toe.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Nederland
Is jouw totaalbedrag onder de 49,90 euro? Dan betaal je 3,95- euro verzend- en verwerkingskosten. 
Is jouw totaalbedrag boven de 50,- euro dan betaal je geen verzendkosten.

Belgie, Duitsland
Is jouw totaalbedrag onder de 100,- euro dan wordt jouw bestelling per post verstuurd en zijn de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. 
Is jouw totaalbedrag boven de 100,- euro dan betaal je geen verzendkosten.

Overige landen

Hier staan de standaard verzendkosten van 20,- euro voor, maar deze worden aangepast achteraf. Hierna wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Waarom geen gratis verzending?
Hier is een simpel antwoord voor: (PostNL) verzenden is nu eenmaal niet gratis, ook niet voor ons.

De meeste webwinkels maken de producten iets duurder en verwerken de verzendkosten in de prijs van de artikelen.
Wij willen voor onze artikelen een eerlijke prijs berekenen, met daar overheen de verzendkosten, de kosten zoals deze ook voor ons zijn.

Hierin willen wij tegenover jou dus gewoon eerlijk zijn.

Waarom kost betalen via AfterPay € 0.95 extra?

Achteraf betalen loopt via het externe bureau Afterpay, dit geeft extra administratie en risico kosten.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb niks ontvangen. Hoe komt dat?

Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

Je kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin jouw order nummer
en de reden van de annulering.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
Je kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). Je ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
Je kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internetbankieren.

MisterCash/ Bankcontact:
Je kunt vanuit België gemakkelijk en vertrouwd betalen met MisterCash / Bankcontact. Je rekent af in jouw vertrouwde internetbankieren.

AfterPay
Met digitale acceptgiro jouw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor onderjurk-online.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat uje een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij onderjurk-online.nl betalen met een digitale acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 300,00.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

MasterCard/ Creditcard :  
Je kunt ook heel gemakkelijk met jouw Mastercard / creditcard betalen, ook vanuit het buitenland

Kan ik producten retourneren?

Is je bestelling niet naar de zin? Dan kun je jouw bestelling retourneren met het bijgeleverde PostNL label, de kosten hiervoor zijn voor Nederlandse klanten gratis en voor Belgische klanten €4,95  (de kosten hiervan worden achteraf verrekend). Wil je een bestelling ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren en je nieuwe bestelling via de webshop plaatsen. Je pakketje kun je via een PostNL punt retourneren, bewaar je retourbewijs dan goed. Een PostNL punt kun je zoeken via: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

Zodat wij weten van wie de retournering is, kun je jouw pakbon mee retour sturen en hierop vermelden wat er geretourneerd wordt en waarom :)

Wanneer je hulp nodig hebt, neem dan even contact op via de chat, telefoon of mail.

Als de volledige bestelling geretourneerd wordt, wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten die je hebt betaald bij het heen sturen binnen een paar dagen teruggestort.

Heb je een verkeerd of fout product ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt het product dan gratis retourneren.

Voor meer informatie kun je contact met  ons opnemen.

Kan ik een factuur ontvangen?

Na je bestelling ontvang je automatisch per e-mail jouw factuur.

Wasvoorschriften voor al onze producten

Wij hebben hier een speciaal blog bericht over geschreven.

Lees het hier door op de link te klikken: https://www.sliponline.nl/blog/Hoe-moet-je-ondergoed-nachtkleding-en-zakdoeken-wassen

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden